Frågor och svar i Coronatider

Har ni öppet som vanligt?

Nej, vi kör i anpassat läge. Vi har begränsat öppettiderna till följande:
Tisdag – Fredag 12-18 och Lördag 12-16

Vi har utökat servicetiden för våra säljare:
Tisdag – Fredag 11-12 och 18-19

Vad har ni ändrat för att minska smittrisken?

Vi har ändrat utbudet i kaféet, endast styckeförpackat fika bröd finns till försäljning. Vi har byggt om kring kassa- och serviceområde för att kunna erbjuda större och öppnare ytor.
Vi erbjuder våra säljare mer servicetid utanför ordinarie öppettider.

Kommer ni att behöva stänga?

Inte vad vi kan se idag. Vi följer såklart rekommendationer och riktlinjer från myndigheter.

Kommer ni att klara Coronakrisen?

Ja, det är vår förhoppning. Vi finner kraft och inspiration i det stöd som våra kunder visar i denna tuffa tid. Vår butik är unik då det är ni, Köpare och Säljare som är själva verksamheten. Utan er inget Rebuy. Tillsammans med er finns goda förutsättningar att reda ut denna svacka.

Ska man vänta till senare om man tänkt sälja hos er?

Nej, Vi erbjuder två veckors försäljning till priset av en veckohyra. Det bör ge våra säljare goda förutsättningar att få ett bra resultat.

Vad menas med ”Anpassat läge”?

Det är en tillfällig förändring som är nödvändig för att klara att driva verksamheten i uppkommen situation. Vi har minskat våra kostnader genom att korttidspermittera personal. Vi minskar öppettider och ökar servicetider för våra säljare. Kampanjer till säljare under perioden.

Hyr en vecka sälj i två!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.